loading...
وبلاگ شخصی محمدرضا جابری
StevenJA بازدید : 26 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

خب بزارید یکم از خودم بگم، من رضا جابری هستم، یک مهندس شبکه هستم و در حال حاضر دارم توی دانشکده فنی و حرفه ایی شهید چمران اهواز کاردانی نرم افزار رایانه رو میگذرونم. هنوز راه درازی رو در پیش رو دارم، اما من یک اعتقادی دارم، من میگم که هیچوقت آدم، عالم یا دانشمند نمیتونه بشه. چونکه اینقدر این جهان فرار هست و چیز های زیادی برای یادگیری داره که اصلا نمیشه تصورش کرد ... خداوند متعال جهانی رو برای ما آفریده که غیر قابل تصور هستش و هر چی میگردن باز هم چیز های زیادی برای شناختن وجود داره.

 

من این وبلاگ رو درست کردم که خاطرات روزانم و تجربیاتی که هر روز بدست میارم رو با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. فکر نمیکنم بدتون بیاد ...! این زندگی هر روز به من و شما درس های زیادی یاد میده. که باید از اون درس ها هم درس بگیریم و که شاید این درس هایی که توی گذشته به ما داده شده کلید در یکی از مشکلات آینده ما باشه .... این پست رو با یک سخن ناب از ساموئل بکت میبندیم:

 

زندگی مجموعه ای از شکستها و پیروزیهاست و موفق آنکه پیروزیهایش بیشتر باشد.

 

زندگیتون به شیرینی عسل و به خوشبویی گل یاس، براتون بهترین هارو آرزو میکنم. شاد باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 92
  • بازدید کلی : 256